Alla inlägg den 9 november 2008

Av sofia - 9 november 2008 14:09

Asså jag kolla precis igen på Mtv Music awards Eur, o de e sjukt bra, Katy perry va "ingen" förra året och sen i somras släppte hon I kissed a girl och nu så Hosta hon Music awards. Hon gjorde de nått så sjuuukt bra asså.

Enligt mig så rockar hon fanimej, Hennes låtar e svin bra me så =)


Sen gjorde bla Pink sin låt - So what, o faaaan va whicked de va, hon e as feet den bruden asså, hon kör sitt eget o bara rockar asså. sen uppfyllde hon mångas drömmar med de stora kuddkriget på scen som avslutade de hela ;)


De va massa bra artister asså, Lil wayne vann ett pris men han kunde inte va där tyvär =(


Kanye West vann och uppträdde 2 gr, Love lockdown och med Estelle


The ting tings va där oxå o hennes låt e cool som fan asså :) 


MM jag tykker verkligen ni ska se det asså


Min dröm e o va me på en sån gala någon gång, Sitta i publiken räkker gott o väl för mig :)

Av sofia - 9 november 2008 12:35

Okej nu har jag länkat till de bloggarna som jag brukar läsa =)

Malin och kristin är tvillingar och har även en trillingbror ;) lite roligt

Belski e från Lkp och Johan är från kvänum men han skriver bara när han e deppig eller överlykklig så de händer inte så mykke där :(


Nytt inlägg mem music sen =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards