Alla inlägg den 25 november 2008

Av sofia - 25 november 2008 21:51

Jag blir knäpp, för ett tag sen ringde jag till T.K och frågade efter en låt som jag viste att han hade vi kom fram till att Akon sjunger refrängen till slut men inget mer, jag lykkades glömma bort att vi inte kom på villken e va efter mykket tänkande. Men så igår, frågade han om jag hade hittat den och nu är hjärnan igång igen och jag kan inte sluta tänka på de !!! Men jag skulle få höra den i helgen o jag hoppas att jag inte har bränt sönder min stackars lilla hjärna innan dess haha


Men de bra med de hela e iaf att jag hittade andra bra gamla och mindre gamla låtar med Akon och feat.


Dont let up

9 mm

I tried

Shake down

Africa

Ghetto

Locked up

When the times right



Hans bästa skiva e ju helt klart den första enligt min mening, sen va han bra ett tag till efter de och nu låtar allt likadant, men man kan ju iaf nynna med trots att de e första gången man hör låten =)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards