Alla inlägg den 10 november 2008

Av sofia - 10 november 2008 22:35

Okej Malin min kära jobbar kompis har utmanat mig i någonslags grejj på hennes blogg så nu e jag illa tvungen o göra desamma ;)


De regler som gäller är:
- Länka till personen som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dej själv, båda alldagliga och oväntade.
- Utmana max sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
- Låt dessa personer få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

1, Jag heter Elisabeth i mellan namn för de e typ släkt drag, de e de ända som hänger kvar i våran familj ;) så min unge nån gång i framtiden kommer heta desamma ;)


2, Jag lekte kurragömma med min kanin Hugo när jag var liten men glömde bort vart jag gömde honom så när pappa frågade mig var han va så sa jag att jag hade spolat ner kaninen i toan... ( De va en stooorkanin) Så pappa va tvungen att kolla igenom avloppet haha. De visade sig senare på kvällen att jag gömt stackarn i ugnen på vedspisen, så hade inte pappa hört honom så hade han blivit grillad ;)


3, Jag älskar fighting filmer, typ Never back down sååå fet asså


4, Om jag skulle få och om jag skulle våga skulle jag vilja operara min kropp som Nicole Scerzinger, tykker hon e enormt vacker ( inte lagd åt de hållet )


5, Har gjort ett hål i toa dörren på kronan för x antal år sedan då jag och min nuvarande sambo hade pause, Såg han med en annan tjej på dansgolvet som dansade och höll han på höfterna, Gabii peppa mig och som tur va gikk vi in på toan innan jag kollade upp detta, för när jag träffa crille och frågade honom visade de sig att de var hans " plastsyster" tur att jag inte pratade me henne först hade blivit ganska pinsamt då ;) Efter detta har jag hållt mig nykter ;)


6, Är nykterist :D


7, Gråter till typ alla Disney filmer ;)


hmm jag ska alltså utmana folk till detta då....


Gabii

Kristin

Jowhan

Emo ( vän me Gabii)

Liza

Av sofia - 10 november 2008 14:30

De e hon som e leadsinger i PCD (Pussycat dolls) 

Hon har ju gått o gjort solo karriär oxå, men inte hört nått av henne på länge dock. Hon va bättre solo än i PCD min egen åsikt då. Hon gjorde en så fiin låt ihop me Advant den e verkligen värd o ta hem o lyssna på =) Hon har  gjort mera bra låtar o de kommer här


Nicole feat P . Diddy - Come to me

Nicole feat Advant - Lie about us

Nicole feat Will I am - Baby love

Nicole feat Shaggy - Dont ask her that

Nicole feat T.I - Whatever you like 

Nicole feat 50 Cent - Fire


Hmm solo o solo mest Feat juh haha

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards