Direktlänk till inlägg 10 november 2008

Utmanad...

Av sofia - 10 november 2008 22:35

Okej Malin min kära jobbar kompis har utmanat mig i någonslags grejj på hennes blogg så nu e jag illa tvungen o göra desamma ;)


De regler som gäller är:
- Länka till personen som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dej själv, båda alldagliga och oväntade.
- Utmana max sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
- Låt dessa personer få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

1, Jag heter Elisabeth i mellan namn för de e typ släkt drag, de e de ända som hänger kvar i våran familj ;) så min unge nån gång i framtiden kommer heta desamma ;)


2, Jag lekte kurragömma med min kanin Hugo när jag var liten men glömde bort vart jag gömde honom så när pappa frågade mig var han va så sa jag att jag hade spolat ner kaninen i toan... ( De va en stooorkanin) Så pappa va tvungen att kolla igenom avloppet haha. De visade sig senare på kvällen att jag gömt stackarn i ugnen på vedspisen, så hade inte pappa hört honom så hade han blivit grillad ;)


3, Jag älskar fighting filmer, typ Never back down sååå fet asså


4, Om jag skulle få och om jag skulle våga skulle jag vilja operara min kropp som Nicole Scerzinger, tykker hon e enormt vacker ( inte lagd åt de hållet )


5, Har gjort ett hål i toa dörren på kronan för x antal år sedan då jag och min nuvarande sambo hade pause, Såg han med en annan tjej på dansgolvet som dansade och höll han på höfterna, Gabii peppa mig och som tur va gikk vi in på toan innan jag kollade upp detta, för när jag träffa crille och frågade honom visade de sig att de var hans " plastsyster" tur att jag inte pratade me henne först hade blivit ganska pinsamt då ;) Efter detta har jag hållt mig nykter ;)


6, Är nykterist :D


7, Gråter till typ alla Disney filmer ;)


hmm jag ska alltså utmana folk till detta då....


Gabii

Kristin

Jowhan

Emo ( vän me Gabii)

Liza

 
 
kristin

kristin

10 november 2008 23:51

okidoki. har redan bivit utmanad med den men inte hunnit sätta mej ner och skirva så nu får jag eld i baken haha. fan vad roligt det där med kaninen

http://kristinsandgren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia - 1 januari 2009 21:31

Jag kommer att flytta min blogg till www.snhmusic.blogg.se   ...

Av sofia - 29 december 2008 13:29

Hej alla glada =)   Jag måste tipsa er som har hundar att kolla in Marias hemsida   www.hippa.se   Jag har bestä'llt två gr av henne, inga problem och super bra saker =) Längtar redan till hemsidan blir större =)     ...

Av sofia - 28 december 2008 00:32

Hejje   Haft mykke o göra idag så har inte hunnit blogga.   Har köpt skit snygga skor idag btw som jag ska ha på mig ut nästa gång så nu ska ja ta o gå in dem :D   Asså va e de me gamla låtar som gör att de e bättre än dagens? Kan de va för att förr...

Av sofia - 27 december 2008 14:51

Seems like it was yesterday when I saw your faceYou told me how proud you were but I walked awayIf only I knew what I know todayI would hold you in my armsI would take the pain awayThank you for all you've doneForgive all your mistakesThere's...

Av sofia - 26 december 2008 18:16

It's not a bird, not a planeIt's my heart and it's going, gone awayMy only weakness is youOnly reason is youEvery minute with youI can feel like I can do anythingI'm Going going, gone away love   If you can dream itIf you believe meLi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards