Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av sofia - 7 oktober 2008 13:19

Tjenare


Då satt man här igen då , Kom precis hem från Lkp har vart o köpt lite skit inför helgen=) ÄNTLIGEN utgång hehe. Ska fira mitt lilla hjärta som nyss har fyllt 20 samtidigt


Men de jag skulle göra va ju iaf o tipsa om lite music som jag gillar =) Kommer nog bli lite blandat eftersom jag har en liten kluven music stil hehe men de räkker att jag fastnar för en mening elle ryhtmen i en låt så de e därför.


The Game feat Keisha Cole - Pain


Det är en låt som går ofta hemma nu, Jag hörde den första gången för 2 månader sen typ men då hann jag aldrig höra villka som gjort den men så av en slump gikk den på tv för ett tag sen o sen fanns den i min data ;)

Jag fastna väl egentligen för hennes verser men vem gillar inte Game lixom. Man kan ju tolka denna lite som man vill men jag gillar den.


Swingfly - Somthing got me started


Är oxå en låt som går mykke, vet inte riktigt varför jag gillar denna så mykket men bakrunden är iaf det som jag har fastnat för den e lite svängi hehe. Hörde denna första gången i serien One tree hill s5 som jag för övrigt är helt beroende av så de kommer säkert komma upp inlgg om den me :)



Morandi feat Helene - Save me


Är en låt som jag egentligen inte gillar rythmen i men texten e jävligt fin så skit i om de e techno. Tror alla som har vart förälskade i någon gillar texten i denna, ska kolla upp om den inte finns i orginal någonstans. Man kan oxå hitta olika förklaringar på denna. Men texten e de iaf som jag har fastnat för.


Bullet for my vallentine - Tears dont fall


Hmm ja detta e en äldre låt men inte allt för gammal hehe, mina kära vänner Parre o Jowhan introducera mig för denna, gillade inte scream music innan men denna e helt schysst. Man kan lyssna på den när man vill, om man ska festa , i mp3 till o med om man e ledsen, om man e lite irriterad funkar den bäst tykker jag haha även ni som har blivit sårade av någon ni älska gilla what ever så kommer den funka (har dock hört att dom suger live )


Bullet for my vallentine - All these things I hate


Fy fan villken bra låt säger jag bara! Själv så relaterar jag till en speciell grejj så lyssnar bara på den när jag e arg hehe.m Värd o pröva iaf =)


see ya





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards