Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av sofia - 16 oktober 2008 19:18

Idag har jag vart ledig =) så gött, vart med mamma i Falköping av alla ställen hehe men de va riktigt trevligt, jag bjöd mamma på lunch på Wok stugan :) Sen gick vi o kollade i affärer o jag köpte ett vitt o ett lila nagellack så nu äntligen kan jag grejja lite, va så trött på de svarta o röda färgerna jag har så ;) Nu prata jag iallafall  med min lilla Gabii o vi ska ut imon, fan jag har aldrig så roligt som jag har med henne ute=) Vi har haft våra mörka sidor tillsammans men jag tror att våra band är 100 gr starkare än va de e med alla andra pga de, elle va säger du love?


Men iaf de jag ska tipsa om idag e lite Reagge ;)


Serial Kid har gjort 2 stört sköna låtar som jag bara älskar =) de e skön rythm och man blir bara glad när man hör dom ;)


Serial Kid - Little shotta

Serial Kid- Big and serious


Sen har vi ö kända Eeka Mouse som har gjort inte bara en utan massa av sköön music men den jag bara älskar och alltd kommer tykka om är denna, så slå på den o njut av en underbar låt :)


Eeka Mouse - American Girl

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards