Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av sofia - 21 oktober 2008 15:39

Okej jag skulle flytta till vara till ett hus där men de tar ju så jävla lång tid o nu fikk jag förfrågan om jag kunde ta ett hus i Kvänum så får han min lägenhet o visst självklart skit gulligt hus perfa för två personer och hund :) men då knasar sig min hyresvärd, och vill fundera men va fan jag flyttar isf på Fredag när ska jag hinna pakka??? guud jag får ont i magen hehe men vi ska iaf få svar imon kl 2 så nu hoppas vi allihopa =) eller hur ?


Nomy - You better die young

e mitt tips idag, jag har verkligen fastnat för honom asså, så skön röst o bra texter, läs detta de e två verser ur hans text såå bra


- Hey little girl on your way to class
Loved by all cause you got that ass
cutest eyes and the greatest smile
for a year for a time for a little while


-One little boy on his way to school
No body likes him cause he's not cool
thin little arms and a ugly smile
for a year for a time for a litle while



Anthony Green-Dear Child .I've been trying to dying to reach you. Sen har vi denna låten me då, som min lille vän Jowhaan har tipsat mig om då, den va sådär i början men efter att ha hört den tre gr på rad så e de skön som fan thanks Love =)


(Läs Johans blogg om livet o kärleken me )

http://jowhaan.bloggagratis.se/


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards