Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av sofia - 17 oktober 2008 17:41

Okej idag va jag ledig med då=) så jag o min lilla "Sara" Aka Johan Bäck haha har vart i Vedum o kollat på skor men hitta inga, trots hans tappra försök att få på mig Converse, jag e ingen Converse tjej tyvär ;) så jag köpte inga, jag lämna sko affären tomhänt. Nu ska jag snart göra mig i ordning för o åka t Lkp ska hämta Gabii kvart över 8 :)


Britney Spears har ju än en gång släppt en ny, lättklädd video Womanizer, inget fel me lättklädda videor men jag undrar om hon inte sålde lika bra innan, när hon bara va skolflikka. Men efter ett psykisktsammanbrott kommer hon tillbaka med nytt sound, ny kropp och nya texter. Jag har aldrig vart ett fan av henne men kan ju inte förneka att hon är Stor.

Trots hennes alla dumheter hon har gjort så beundrar jag henne att hon kommit tillbaka så hårt som hon gjort och att Justin Timberlake och hon ska göra en duett, det är nått jag väntar på att få höra ;)


Så e Brittan Flopp ellle Topp?

Jag tykker att hon gjorde allt bättre förr, innan barn etc, men hon behövde nog lite negativ publicitet för att komma tillbaka och ta världen med storm.


Elle va säger ni?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards