Direktlänk till inlägg 15 november 2008

Björn Rosenström

Av sofia - 15 november 2008 01:48

Okej jag vet jag e nog fan inte klok , jag vet att jag ska upp o jobba om typ 4 h menjag va tvungen o gå ut ikväll för de va så jäkla längesen juh.. Jag drack inget då så kommer inte komma bakis till jobbet!

 Men iaf så hamna jag på kronan och där va herr Björn Rosenström, jag ska väl erkänna att jag aldrig lyssnar på honom, har två låtar i hela mitt hus / dator och det är : Hultsfredfestivalen och en präst bekännelse de e typ dom sen har jag la hört några andra men inte mer än så. Men idag då så såg jag honom live och jag tykkte han va helt okej men min tjej kompis Annelie som lyssnar mykket på honom sa att han sög live... Han va lite äldre än va jag trodde men Gubbsnygg blir de juh då haha ;)


Nu ska jag gå o lägga mig, behöver inte skriva något låt tips för jag tror att alla i hela sverige har hört Herrn =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia - 1 januari 2009 21:31

Jag kommer att flytta min blogg till www.snhmusic.blogg.se   ...

Av sofia - 29 december 2008 13:29

Hej alla glada =)   Jag måste tipsa er som har hundar att kolla in Marias hemsida   www.hippa.se   Jag har bestä'llt två gr av henne, inga problem och super bra saker =) Längtar redan till hemsidan blir större =)     ...

Av sofia - 28 december 2008 00:32

Hejje   Haft mykke o göra idag så har inte hunnit blogga.   Har köpt skit snygga skor idag btw som jag ska ha på mig ut nästa gång så nu ska ja ta o gå in dem :D   Asså va e de me gamla låtar som gör att de e bättre än dagens? Kan de va för att förr...

Av sofia - 27 december 2008 14:51

Seems like it was yesterday when I saw your faceYou told me how proud you were but I walked awayIf only I knew what I know todayI would hold you in my armsI would take the pain awayThank you for all you've doneForgive all your mistakesThere's...

Av sofia - 26 december 2008 18:16

It's not a bird, not a planeIt's my heart and it's going, gone awayMy only weakness is youOnly reason is youEvery minute with youI can feel like I can do anythingI'm Going going, gone away love   If you can dream itIf you believe meLi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards