Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

Flytt

Av sofia - 23 oktober 2008 10:18

Fy fan gikk upp kl 6 åkte o hämta morsan och mikaela kom sen startade vi  o pakka fyyyy va jobbigt, micha pakka hela mitt tv rum bla TACK älskling för hjälpen utan henne hade de verkligen inte gått, till slut insåg mamma att vi inte kommer hinna innan vi ska flytta lasset, så hon gikk ut me hundarna och kom tillbaka med Johan såååå gött äntligen kunde vi bära ner det som var pakkat. Me vah vi har ju ingen bil med dragkroh juh. Allt går åt snett idag, men Sebastian va super gullig och lånade ut sin. Sen va allt starrtat. Mamma åkte till vårat nya hus och började pakka in köket =) Min mamma e verkligen världens bästa mamma o så e de utan henne vet jag inte vad jag hade gjort. Rödiis va här o hjälpte oss och bära in den sista kärran, sen bjöd han på pizza. Jeanette va nyss här o pakka in alla våra kläder i garderoberna o de va guld värt <3

Så tack Johan, Mamma, Jeanette, Micha, Sebastian, Rödiis och Dennis 


 

Så nu ska jag snart sova i min obefintliga säng efterson jag fikk ett rykk o köpte en ny som jag ska häma imon hehe.


White stripes - You dont know what love is

E dagens låt, den har gått om och om igen idag, för vi pakka ju ner alla skivor så en fikk gå hela dagen haha


sleep tight mind the bugs dont bite


Min super duper Micha

 
 
Johan

Johan

24 oktober 2008 17:25

varsegod:) det var kul :)

http://jowhaan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia - 1 januari 2009 21:31

Jag kommer att flytta min blogg till www.snhmusic.blogg.se   ...

Av sofia - 29 december 2008 13:29

Hej alla glada =)   Jag måste tipsa er som har hundar att kolla in Marias hemsida   www.hippa.se   Jag har bestä'llt två gr av henne, inga problem och super bra saker =) Längtar redan till hemsidan blir större =)     ...

Av sofia - 28 december 2008 00:32

Hejje   Haft mykke o göra idag så har inte hunnit blogga.   Har köpt skit snygga skor idag btw som jag ska ha på mig ut nästa gång så nu ska ja ta o gå in dem :D   Asså va e de me gamla låtar som gör att de e bättre än dagens? Kan de va för att förr...

Av sofia - 27 december 2008 14:51

Seems like it was yesterday when I saw your faceYou told me how proud you were but I walked awayIf only I knew what I know todayI would hold you in my armsI would take the pain awayThank you for all you've doneForgive all your mistakesThere's...

Av sofia - 26 december 2008 18:16

It's not a bird, not a planeIt's my heart and it's going, gone awayMy only weakness is youOnly reason is youEvery minute with youI can feel like I can do anythingI'm Going going, gone away love   If you can dream itIf you believe meLi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards