Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Bob marley Vs Kate Perry

Av sofia - 26 oktober 2008 21:16

Allt känns så bra, jag e såå nöjd <3


Katy Perry - I kissed a girl, e  de väl ingen som har missat? Men jag blir så trött på allt tjat om vad hennes föräldrar säger. Asså okej dom är präster men de e ju inte så att hon vart med en tjej de e ju bara en text ffs. O så lättklädd är hon inte i videon heller så jag tror inte att de säger så mykke mer än att de e stolta över henne. Och jag diggar låten


Bob Marley feat Lauren Hill - Turn your lights down low e ju så underbar älskar den verkligen <3


O min Älskade sambo Crille avgudar honom så de e han som har haft inflytande på mig me reggea. Älskar dig




 
 
malin

malin

27 oktober 2008 23:19

hej! ååh förlåt om jag smittat dej! jadu jag har nog sprungit på toa tio ggr idag..=P jäkla skit! trodde ju jag var frisk för hade inte haft några "symptom" på tre dagar..=P nu blir man inte populär på jobbet alltså..;)
krya på dej du med så ses vi! hittade ni till rydéns eller? =)

http://malinsandgren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia - 1 januari 2009 21:31

Jag kommer att flytta min blogg till www.snhmusic.blogg.se   ...

Av sofia - 29 december 2008 13:29

Hej alla glada =)   Jag måste tipsa er som har hundar att kolla in Marias hemsida   www.hippa.se   Jag har bestä'llt två gr av henne, inga problem och super bra saker =) Längtar redan till hemsidan blir större =)     ...

Av sofia - 28 december 2008 00:32

Hejje   Haft mykke o göra idag så har inte hunnit blogga.   Har köpt skit snygga skor idag btw som jag ska ha på mig ut nästa gång så nu ska ja ta o gå in dem :D   Asså va e de me gamla låtar som gör att de e bättre än dagens? Kan de va för att förr...

Av sofia - 27 december 2008 14:51

Seems like it was yesterday when I saw your faceYou told me how proud you were but I walked awayIf only I knew what I know todayI would hold you in my armsI would take the pain awayThank you for all you've doneForgive all your mistakesThere's...

Av sofia - 26 december 2008 18:16

It's not a bird, not a planeIt's my heart and it's going, gone awayMy only weakness is youOnly reason is youEvery minute with youI can feel like I can do anythingI'm Going going, gone away love   If you can dream itIf you believe meLi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards