Alla inlägg den 7 december 2008

Av sofia - 7 december 2008 17:17

Idag har jag jobbat oxå som vanligt hehe, vart i skara o köpt RIKTIG kattsand 1,1 kg för 101kr shit asså men jag blev fan tokig, katt fan luktar ju illa haha. Har lite svårt för illa luktande lukter. Ett tak till lådan fikk de bli oxå så om de luktar nu kommer jag bli galen! Hon e ju så sööt så behålla henne tänker jag göra, min lilla Sazza.


Rihanna e ju en stor stjärna som e ihop me pörria Chris Brown ;) väntar på en duet där som ska slå No Air hehe. Hoppas att de kommer en :) Hon och han uppträdde ju på scen tillsammans för ett litet tag sedan, Rihanna kollapsade och Chris sjung vidare, sen anklagar de honom för att han inte bryr sig o skit men ja menar showen måste ju gå vidare, säker på att han rusade till henne direkt är de va slut.


Rihanna:


Cry. Lugn fiin låt

Disturbia, ( Lite uttjatad nu men ändå )

Break it off feat Jean Paul, Jäklar så bra

Pon de replay Feat Elefant man. Bättre än orginalet

If its loving that you want. Oldiie

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards