Alla inlägg den 21 december 2008

Av sofia - 21 december 2008 23:24

Om detta

http://www.stureplan.se



Här kan ni bland annat hitta denna bilden...

Hon som brukar se så bra ut----


Av sofia - 21 december 2008 22:56

Mitt tredje inlägg idag =) De går framåt=)

Har nu vart o kollat på Johan, hans lilla syrra och sebastian när de rockade loss i World tour synd bara att Camilla Ägde dom :) haha, verka inte så roligt så de kommer jag aldrig kasta ut mina pengar på. Sen va ja uppe hos Jonas o Johanna o va lite med super söta Alva guud va hon e söt =) Jag Jonas Tobbe drog t Vara o handla..



Beyonce - Singel ladies

Den e väldigt bra, men de som e negativt e att den låter som hennes hit förra året - Get me boodied


Men hon e ju en legend o de kan ingen ta ifrån henne =)


Av sofia - 21 december 2008 15:31

Kid Rock - jag gillar inte honom så värst mykke, men nu kolla jag på vma 2008 och han levererar verkligen =) Sjöng bra live oxå de e viktigt =)


Pink - AWSOME fan va jag älskar henne mer o mer elle=) Efter detta jag såg nu så skulle jag kunna gifta mig med henne =) Hon e verkligen sååå Duktig. Leverarar - Sjunger sååå äkkligt bra


Lil Wayne - Han älskar jag ju sen innan de vet väl alla, Men jag trodde aldrig att han sjöng så bra LIVE han chockade mig verkligen oh nu älskar jag honom ännu mera =) HAn sålde ju 1 miljon skivor på en vecka de e Topnotch ;)


T-Pain - Han sjunger inte så bra live enligt mig men guud han kan ta en publik och trollbinda dom han e riktigt grymm på detta =)


T.I - Gjorde oxå en grym live spelning, den med Rihanna var inte så pjoskig den heller, tittar ni noga så ser ni att hon har endast en väst på sig upptill :)


De va massa bra o skööna uppträdande rekomenderar att ni tar en itt på detta :D


Som tur va gjorde Kanye West ett bra uppträdande än sist jag skrev om honom och va så besviken :)


Av sofia - 21 december 2008 04:38

Tacka vet jag att jobba natt =) de e de bästa jag vet hehe, lite seg e första dagen om man e van vi o jobba dag men såå underbart tykker jag. Jag jobbar ju natt nu och e ff vaken lite segt va de ett tag men så skikka jag lite sms så blev jag piggare och tur va väl de för de börja ringa som man säger hela tiden efter de, nu e första gången jag sitter sen 12. Motion kallar jag detta :)


Sen när jag vaknar blir de bio hoppas jag =) Va så längesen nu.


Music tips me ja... Va ska vi ta idag tro?

Två nya låtar


T.I - Dead and gone


Danjha - My love


Topnotch Gabi ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards