Alla inlägg den 15 december 2008

Av sofia - 15 december 2008 13:21

Jonas begravning va såå vacker, som Frida skrev

-De vackraste för den vackraste.

Allt va så fint o vackert, inte så sorgligt utan vackert.

De jobbigate va som jag skrev tidigare att se hans närmste.


ALLA MINA TANKAR TILL ER. O Frida du kommer klara dig igenom detta, de e svårt nu men du har en stark omgivning av BRA människor.


Att begrava sina barn, sambo elle syskon e de svåraste man kan göra.


Jonas var starkt troende och hans Farmor Maj oxå, jag vet att de tar hand om varandra och Jonas kommer att möta Sina vid portarna när de e våran tid.


Jonas

Du var en sån fin människa, säkert gjort mykke bus

men de gör väl alla någon gåmg, Duvar omtänksam.

öppen, kärleksfull, Glad, rättvis etc

Jag gillade dig som sjutton, va alltid lika roligt

och ha dig på besök =) 

Vi ses igen min vän. Längtar.

Puss


Av sofia - 15 december 2008 11:55

Okej nu sitter jag här, färdig för att åka på Jonas begravning... Mitt största problem e nu, att tänk om jag inte hittar till kyrkan... Jag ska åka kvart över då har jag en o en halv timma på mig... Shit de kommer inte bli roligt detta,, men när den e klar då e de över... Usch ja...

De svåraste kommer att vara o se hans tjej Frida, mamma pappa syskon etc kan inte tänka mig va de går igenom!


Jag återkommer ikväll...


Ses där

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards