Alla inlägg den 14 december 2008

Av sofia - 14 december 2008 22:10

Igår hände inte mykke, va kvar i Lkp till typ sju på kvällen tills Gabi slutade jobba, träffa Sarah lite o så. Va hundvakt åt apollo deras hund o sen åkte vi hem.


Vilket fall som helst va så såg jag på idol reprisen nu =) Missa juh den i fredags tyvär. jobba juh. O Andreas fyyy fan va jag älskar dig :) Vi kan gifta oss du o jag om du vill, nej men asså shit vilken fiin låt asså =)


Kevin är en underbar person sån energi och alltid snäll o trevlig, Alice va min favorit tills jag läste tidningarna och hon klanka ner på sin konkurent och va allmänt elak bara, en vinner en förlorar lixom. De går ju bra för tvåorna oxå, Illa illa Alice förstår att du blev besviken men att de blev så mykke prat att Kevin fikk lämna sin egna fest de e fan kris. Hoppas nu att reportarna vända historierna lite och att de inte va så illa! Skäms på er alla som håller på så.


Vinnar låten e iaf så bra I LOVE IT


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards