Alla inlägg den 8 december 2008

Av sofia - 8 december 2008 20:15

Jag älskar mina röda byxor ;) kommer kort på dem här nedanför hehe, skorna oxå btw =) synd att de inte e vattentäta haha annars hade jag haft dom året runt hehe


Music tips idag är Christina Agiulera;


Keeps getting better

Hurt

Oh Mother


och hennes Eminem Diss haha

 Bend on over Shady


Den sista e verkligen bra haha

Av sofia - 8 december 2008 14:51

Jag vet att jag nyss posta ett inlägg om Gynning men måste skriva detta oxå.


Jag har läst Lindas blogg med och följer den nästan varje dag. Men iaf hon skrev på hanky först men nu får hon bättre betalt på kanal5.

Hennes blogg finner ni på www.kanal5.se/web/rosing

Hon gör ju massa saker just nu, utbildad till flygvärdinna, snart ett program om henne o dejtning. Vart utomlands och spelat in nått som snart ska visas.


Iaf jag har läst hennes kommentarer och det är inte snälla saker man skriver till henne, alla e inte lika så e de bara. Men inte konstigt att folk blir deprimerade och gör saker som man inte vill när folk e så jäkla elaka.


Jag tykker både Rosing o Gynning gör de bra, även om jag diggar den ena mer än den andra ;)


Oxå en bild ja hitta på Google


Av sofia - 8 december 2008 14:35

Okej jag har följt Carros blogg på stureplan.se ett tag nu, folk får säga va de vill men hon e en sjukt underbar människa juh. Jag kollade ju självklart på BB när hon va me där. (var e de programmet förresten? de va roligt juh) Hon e precis som alla andra, Ledsen, glad, full, bakis, kär, olykklig. Hon vågar bjuda på dig själv.

Hon ser jävligt bra ut och har lykkats bra i livet, men de e ingen ursäkt att folk ska trakka ner på henne pga svartsjuka eller att de inte gillar henne. Att folk kan me? Men som man säger, de finns folk till allt.


Jag diggar Carro, hennes vänner lär ju inte ha tråkigt iaf =)

Jag rekomenderar att ni ska läsa hennes blogg:

www.stureplan.se/carolina


Hon har en hemsida oxå, hennes layout e sjukt bra, första bilden på bloggen e såå skönt häftig och hennes hemsida e snygg som fan me 

www.gynning.net



Här e ett kort jag hitta på Google.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards